Doa Ku....

                                                                               


  Hhhmm..Haii....err..ok,hari nie saye nak share sikit DOA kat korang semua..DOA nie bertujuan supaya hubungan korang dengan pasangan anda diberkati dan diredhai oleh Allah...kalau x percaya cube tanye kat Siti Humairah Zainuddin  sebab saye nak share DOA nie kat korang kerana saye dan die dapat rase yang hubungan kami nie tak serapat dulu..hubungan kami selalu renggang..kalau selalu macam nie maybe hubungan kami berdue akan terputus di tengah jalan.x tau laa jalan maneok forget it ! continue..semasa kami tengah ber-webcam+chatting = skyping,si dia nie terlintas di fikiran untuk mencari DOA nie.kate nye die nak cari DOA nie sebab dah terlalu banyak masalah dan dugaan yang kami lalui...*meh kita bace doa nie sama-sama



cepat tadah tangan !!

   Bismillahirrahmanirrahim..
   
   Ya Allah ya Tuhanku ,
   Seandainya dia menjadi milikku , Tercipta untuk ku , 
   Dekatkan lah dia pada ku , Satukan lah hatinya dengan hati ku ,
   Tetapkan lah kemesraan antara kami , Agar kebahagiaan ini abadi..
   
   Ya Allah ya Tuhanku
   Seandainya kau telah takdirkan dia bukan milik ku ,
   Bawalah dia jauh dari pandangan ku ,
   Dan pelihara lah diriku dari kekecewaan..
   
   Ya Allah
   Jika aku jatuh cinta
   Cinta kan lah aku pada seseorang yang melabuh kan cintanya pada Mu ,
   Agar bertambah kekuatan ku untuk mencintai Mu..
   
   Ya Muhaimin ,
   Jika aku jatuh cinta , Jagalah cintaku padanya ,
   Agar tidak melebihi cintaku pada Mu..

    Ya Allah
    Jika aku jatuh hati
    Izinkan lah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya bertaut pada Mu ,
    Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta dunia..

    Ya Rabbana ,
    Jika aku jatuh hati , Jagalah hati ku padanya ,
    Agar tidak berpaling dari hati Mu ,
    
    Ya Aswad ,
    Jika aku rindu ,
    Rindukan lah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalan Mu..

    Ya Allah ,
    Jika aku rindu
    Jagalah rindu ku padanya agar tidak lalai aku merindui Syurga Mu..

    Ya Allah ,
    Jika aku menikmati cinta kekasih Mu ,
    Jangan lah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di 
    sepertiga malam terakhir Mu..
   
    Ya Allah ,
    Jika aku jatuh hati kepada kekasih Mu
    Jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang
    menyeru manusia kepada Mu..

    Ya Allah ,
    Jika kau halal kan aku merindui kekasih mu ,
    Jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada
    cinta hakiki dan rindu abadi hanya pada Mu..

    Ya Allah ,
    Engkau mengetahui bahawa hati ini telah berhimpun dalam hati Mu ,
    Telah berjumpa pada taat pada Mu , Telah bersatu dalam dakwah Mu ,
    Telah berpadu dalam membela syariat Mu , Kukuh kan lah ikatannya ,
    Kekal kan lah cintanya , Tunjukilah jalan2 nya ,
    Penuhilah hati ini dengan Nur yang tidak pernah pudar ,
    Lapang kan lah dada kami dengan limpahan keimanan kepada Mu ,
    Dan keindahan bertawakal di jalan Mu ,

    Amin Ya Rabbal Alamin...........


   
Alhamdulillah...harap-harap Allah mendengar DOA kita itu tadi...=)
    Tanpa keredhaan dan keberkatan Allah dalam sesuatu perhubungan , pasti hubungan tersebut 
    tidak akan bertahan lama...Jadi...kita mesti lah memohon kepada Allah supaya hubungan kita ini
    diredhai dan diberkati oleh Nya....


   saya harap kite akan bersama sampai bile2
    

Ok lah...thats all for today...hope korang semua dapat lah amal kan doa nie selalu...PENTING untuk kebahagiaan korang jugak =).. saya harap hubungan saya dengan
SITI HUMAIRAH ZAINUDDIN akan berkekalan sampai akhir nyawa...=(...
    

No comments:

Post a Comment

Ehem , Ehem . Dah baca tu jangan buat-buat lupa pulak .
KOMEN tau . JANGAN LUPA ! Thank You :)

Copyright@Segala Yang Tertulis diatas adalah Milik Muhammad Ikhwan Syahmi